Hemma från stallet

Hejsan! Nyss hemkommen från stallet efter ett roligt ridpass. Lite hoppövningar och så. Min häst var pigg idag, så jag höll på att flyga i backen, men klarade mig, skillad som jag är!

Allt bra med er? Jag mår toppen! Det är ju studiedag på fredag, så imorgon tar jag helg. Skönt. Min fina pojkvän sover nog över till fredag, ska bli kul.
På fredag eftermiddag åker jag, syrran och två till från UNF upp till Borås för lite förbundssamling. Kurspass och annat skoj. Kommer hem på söndagen. Ska försöka blogga, jag lovar :)

Slänger in en bild på Lucky från i somras, och hoppas alla får en härlig onsdagskväll!




Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback