you made me do it

Tjenixen tjollahopp.

Är på sisodär humör, har ganska ont i huvudet och är smått rastlös, men dagen har varit rolig. SO, franska, idrott, svenska och så musik, det är a typical wednesday i mitt liv. Yeah. Och så stallet nu på kvällen. 
 
På svenskan höll vi på med att skilja på bland annat var - vart - vad, och jag märkte att jag är en enda stor fail. Har alltid vetat att det heter till exempel "jag var sen till skolan", men jag säger alltid "jag vart sen till skolan"... Läraren sa att det var okej att säga det, att det var mitt uttal, men att man inte fick skriva det i en text. Jag tror nog att jag i inte så viktiga "faktabaserade" texter nog ändå skriver vart glad, vart sen och så vidare, men i t.ex. uppsatser och liknande så är jag noga med hur jag skriver.
Tänk så mycket man gör som man inte tänker på xD

Nu ska jag vila och sedan sova... godnatt :)♥



so damn tasty

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback