Sleep tight

Nu går snart Lovisa till sängs, jag är sjukt övertrött och vetifan hur jag ska kunna somna egentligen, but I'll give it a try. Imorgon ska jag kanske träffa sötnosen/lillkusinen ♥ Ska bli himla mysigt. Har inte sett henne på några veckor. Idag (det blev ju just den 28 januari) är hon fem månader och tre dagar. Tiden går fort!

På kvällen imorgon vet jag inte alls vad som händer. Rebbis ska iväg med UNF, kanske hänger jag på där. Men känner så för att bara gosa ner mig all fucking alone (har inte varit det på länge) med en skål glass och bara skita i omvärlden. Kolla på film och sånt. Men det lär väl inte hända i alla fall -.-'

På söndag blir det antagligen inget bloggande alls, då är det stallet i stort sett hela dagen. Missar boxningsträningen, men får ta igen det nästa söndag, helt enkelt. Man kan ju inte dela på sig direkt :p

Nu har jag tjatat nog, ska sova nu. Sov sött alla ♥



www.smartphowned.com 

I'm just saying.♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback