Jag får liksom ingen ordning

http://www.youtube.com/watch?v=h_MDgJo5zzc



Åhh, sista lovdagen imorgon... vet inte riktigt vad jag tycker om det? Vill ha lite mer tid att sova ut på, men ska bli så kul att träffa alla människor igen och komma igång med plugget. Nationella prov och sånt där, HÄRLIGT TAGGA AHH! Ska banka vett i fysikläraren som gav mig VG när jag var lovad ett MVG och visa att det inte är okej, sen kör vi, full speed! >:D

Natten var jätterolig, kollade på bland annat American Virgin (askul) och några filmer med Bam Magera, åh, han är så extremt cool. Och så lite Vampire Diaries på det, yummi! ^^ Somnade väl vid halv fem- snåret, så idag när jag skulle jobba sex timmar i stallet så var man kanske inte HELT på det klara... nåväl! Shit happens.

Nu ska jag nog kolla någon film, eller nåt. Sen dejta kudden, måste verkligen sova, men orkar inte med det just nu... Ni får ha det fint i alla fall! kram!♥


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback