Du satte mitt hjärta i brand, sen tog du hammaren och började banka tills glöden slocknat

Är hemma från sööötnosen nu. ♥

Ska eventuellt iväg ikväll med syster, men inget bestämt. Har inga större planer om något alls för tillfället.

Var och fikade med Ylva tidigare idag. Stackare, jag var på uselt humör... men det är väl lika bra att hon får träffa den sidan av mig också, jag är inte en ängel sänd från gubben på molnet däruppe. Det är ju ingen.

Nu börjar det lukta mat i huset så jag ska väl kika efter och se vad det blir för något! Ha det fint, puss



Imorgon ska jag till det här lilla hästkräket :D min älskade ponnybus♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback