veckan bara rinner iväg

fyy fan vad veckan har gått fort... Det är redan mindre än halva skolveckan kvar?! Jag får panik av sånt här. Vill inte att tiden ska gå så fort, jag vill stanna upp lite.

Ska se om det är ngt kul på playkanalerna, missar ju allt på TV numera. Icke vet jag varför, men jag är så dålig på det här med att passa tider för program, jag glömmer ju alltid bort det. Så jag får kolla på allt i efterhand. Nåja.

Skönt att provet är över, i alla fall. Prov först på morgonen är aldrig en hit, men det får funka. :)



Käka bör man annars dör man hörde jag nån som sa. Blev rejält sugen på en sallad nu, eller choklad. ÅH choklad, varför sa jag det? damn iiiit!!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback