och jag kom mest hit för att säga att jag älskar dig

Haft en näst intill underbar dag idag, rätt skönt. Dock har jag haft riktigt ont i magen emellanåt... inte lika skoj.

Imorgon blir det nationella prov igen, är sjukt taggad!! Vill verkligen ge järnet och visa vad jag fucking går för, för nu jävlar ska jag ha ett MVG i svenska! Grr. Så har köpt godis och läsk (mums) och hade tänkt köpa vindruvor (gottgottgott) med men det hann jag inte (suck) för jag skulle till stallet... (yippie!!)
Nu spelar jag gitarr och äter lite godis (dumt..) och har ont i rumpan efter ridlektionen idag, men det gick jättebra allithop.

Ni får ha det gött och alla som ska göra nationella prov; lycka till♥



Hehe, tröttnar aldrig.

Kommentarer
Postat av: frida-four

sv: hihi :) Allt bra med dig?

2012-02-08 @ 21:17:48
URL: http://four.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback