Känn kärleken i varje ord jag säger

Tjeena mittbena!

Vill bara säga att det är ett väldigt random väder idag. Först regnade det och nu är det sol med fetemolnet Einar hängandes över himlen. Jisses.

Hur mås det idag då? Inga krämpor eller problem? Själv är jag glad och hungrig, typ. Lite som alltid då kanske. Och ganska rastlös. Borde plugga, har ett biologiprov nästa vecka (antingen måndag eller tisdag) och jag har knappt pluggat alls. Inte likt mig! Ska till Ylva med syrran efter lunch också, så får väl ta med böckerna... SKA HA MVG

Slänger upp lite bilder från veckan/ lite mer än veckan kanske som gått.


Pannkakor med chokladsås hos mormor :D


Och glass hos mormor...


Mös ensam med film och choklaaaad ♥


Var i Järnavik med familjen på fika i skogen. MMM, back in the old days


Fika i stallet (mitt liv går typ ut på sötsaker känner jag)


och såhär ser jag ut idag.

Nu ska jag äta! Ha det finemang, vi hörs!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback