for lack of a better word and that's my best excuse

Sitter och lyssnar på Green Day som vanligt och laddar inför skolan imorgon... har faktiskt saknat den rejält! Lov i all ära, men ish jag tröttnar. Lite kunskap är liksom inte fel ;)

Var på bio igår med Emma och lipade bara lite grann. Titanic var det. Sjätte gången jag såg den nu tror jag, helt klart en av mina favvofilmer! Så jävla hemsk bara... får typ ångest bara av att kolla... men sån är ju jag :D

Annars har det väl inte hänt så mycket. Var hos Erik hela dagen idag, döroligt. Kollade tredje Harry Potter, var tt tag sedan nu. Lätt en av de bästa! Dock gillar jag nog hemligheternas kammare bäst.

MEN, vi får höras någon annan gång, ska kanske plugga lidde nu, sen sova, eller försöka sova rättare sagt. Brorsan har fyrahundra kompisar här känns det som... hela uppfarten är ju för fan en parkeringsplats! Aldrig hört talas om samåkning, fellas?

Sov sött!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback