tjugosjundeseptembertjugohundraelva

Höhö så kom bilden på skorna inte med, det var ju snyggt, haha.

http://dinsko.se/Shop-online/Dam/Kangor---Boots?art=265605

där ↑ finns godbitarna jag vill ha, yummie♥


 Hej igen förresten :) Är lite gladare nu, men väldigt trött, så ska nog lägga mig faktiskt, ser ingen mening med att tvinga sig själv vara uppe när resten av kroppen vill sooovaa.. men ska checka fysikläxan först, jao.
Imorgon blire stallet kanske rider ut, annars markarbete typ, ser fram emot det :) Sen blir det väl lite läxor också. Yess.
Idag har det varit en hyfsat bra dag frånsett från sista timmen fick typ problem med att andas och kände mig konstigt på ett sätt som inte går att förklara mådde iallafall verkligen inte ett piss bra så fick vara i vilorummet hela timmen, usch. tack söta lilla Emmapemma för att du kom till mig, guld värt ska jag säga dig♥
Så när jag kom hem från Emma åt jag och syrran efter hennes löprunda och sen satte vi i oss resten av våra Ballerinakex, mumsfilibabba!

bild från google,  muuuumms :D


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback