Sweet

Sista spurten på läxläsning innan stor kopp te och myys nu då! Sitter och lyssnar på när pappa rengör avloppen, hur nice? Bästa avslutningen på en kväll, yeppyepp.

Känner att jag borde ladda över nya bilder till datorn, har säkert 200 till 300 nya som ligger där på mobilen... men orkar verkligen inte... det är så segt och tar så lång tid! Men ska försöka göra det nu i dagarna, pyssla med bilder är ju nåt man måste göra tillslut ändå annars blir det ju bara röra..?
Vad gör ni ikväll?♥

saknar den förbannade sommaren, även om höst absolut är totally wonderful! Men värmen, liksom? Vart tog den vägen? Alla varma sommarkvällar som liksom inte kom?

Jaja nog med detta tjafs, detta blev ett onödigt inlägg, men det bjuder vi på i handelsbon.

(Sök på "ett kilo mjöl" med Grotesco om ni inte redan sett det, jag garvar typ ihjäl mig fortfarande..? Precis min typ av humor :D)


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback