hos Linnéa

Bonjour, folket! Befinner mig med syrran hos Linnéa, syrrans (och kanske lite min...?) kompis. Vi ska ha myskväll med gissa vad? DISNEYFILMER!:D

Så de lagar mat just nu, men jag min latmask sitter vid Linnéas dator och segar, haha. Degar är kanske mer det rätta ordet, jaao.

Har alla det gött kött? Hoppas hoppas! Härligt att det är en extra dags ledigt nu, I think. (studiedagar är fan Guds bästa påhitt, näst efter cupcakes och Ben & Jerrys) Imon drar jag till Ylva och stannar där till måndag, vi ska kolla två Beckfilmer, äta hemmagjord glass och bara ha det underbart, vi har för fanken inte setts på typ hundra år eller nåt. (...) Inte okej, kallas det.



Men ska inte tråka ut er mer, bör nog gå till köket och hjälpa till med maten om jag inte ska få sova på golvet ikväll. See ya, fellas!♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback