du sa du behövde tid, och du hade tid

Tjo i lingonskogen!♥

Söndag idag, wiie. Alltså, söndagar är bra att ha ibland, men oftast är det bara en sådan dag som man tänker, "Jaha, söndag.. vad ska jag göra? Nähä, ingenting. Inga affärer öppna, nej. Alla kompisar sover till två, jahaja.".
Man vill bara att det ska bli måndag så att det HÄNDER något! Inte gå här och dryga.

Pappa och jag skulle ge oss ut och segla, men det är så dimmigt och ingen vind, så NÄHÄ då ska vi inte göra det.  Jag tänker: "Vi åker till nåt ställe och shoppar, yay" och sen kommer jag på att åhfan, det är söndag, inga affärer öppna, fan vad klyftigt Lovisa, tio poäng.
Och jag vill inte kolla på film för det är ju så vackert väder liksom. Så vad gör man?

Skönt att man har kompisar att smsa med denna vackra dag iaf. Jag tänker då mest på Sanna, hihi. Just nu diskuterar vi om det är skönast att sitta eller ligga på mage... så intressant. Visst är det bekvämare att sitta, eller? I'm just saying.

Såå nu ska jag inte gnata mer, jag har ju fan problem xD ha det gött denna söndag, puss

Sommaren ÅHHH. Saknar glass, värme och YLVA! Snyft

Kommentarer
Postat av: Matilda söderqvist

´´Alla kompisar sover till kl. 2´´ hahahaha typ jag. XD

2011-09-28 @ 16:40:27

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback