bored of your love

Dagens låt: Bored of your love med Meg & Dia

Hej hopp! Torsdag idag igen, herregud i himlen vad tiden går fort, seriöst... igår var det väl måndag, eller? Nähä, inte. Jahopp.

Ganska chill dag i skolan idag, hade redovisning (eller föredrag om man nu ska vara saklig) på morgonen, jag fick MVG :D Glad Lovisa då va :D Amanda höll också föredrag idag, det var jätteintressant tyckte jag :) Hon pratade om världsrekord i hästar, kan man säga. Typ världens högsta och minsta, äldsta och så.
Efter det hade vi matte, jag räknade på kan man väl säga, ganska tråkig lektion, men ändå. Efter matten vart det fysik, vi kollade på en film om ljud, sen läste vi lite i böckerna och slutade med att skriva "spegelskrift", det var en kul lektion faktiskt :)

Till lunch vart det kebabgryta, aaasäckligt! Jag hatar verkligen skolmaten, den är INTE god för fem öre... blä. ;p Efter lunch hade vi teknik/SO, men både jag och min bänkkamrat hade ju glömt böckerna och det var typ genomgång inför prov... lyckat som fasen. xp Så vi fick låna geografiböcker att läsa i, så lektionen rullade på den med. Dagen avslutades med engelska förhör på läxan, det gick bra.

Såhär såg min torsdag ut, hur såg er torsdag ut?



Imon då, det blir nog en ganska lugn dag. Sover hos mormor sen på kvällen, jippie!♥ Sen vet jag inte riktigt vad som händer i helgen, blir nog mest plugg och vila för min del (känner att jag håller på att bli sjuk igen, fuuuuu...).

Detta var allt för ikväll, puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback