trött



mums

Hej bloggen, trött tjej på g. Har praoat och så, sen stack jag till Maxi för att köpa present till min o Emmas sööta handledare. Blev choklad (because she loves it) hihi. Men dock glömde jag att köpa kort till henne, eller glömde och glömde, det var så många tanter vid korten som dröjde som fan så jag sket faktiskt i det, höhö.

När jag kom hem åt jag och sen gick jag ner för att sova en skvätt, jag var SÅHÄR trött, verkligen. Hade kunnat somna gående, jag skojar inte brorsan. Men så blev det ganska snart datorn och ja, HÄR SITTER MAN.

Om typ en halvtimma ska jag och papi ut och springa nårra kilometer, jag är så taggad. Fast NEJ. Allt man vill är att få soova, haha... meen, vi ska inte klaga nu, man har ju ben att springa med, det är inte alla som har det!


skit i att min hand ser missbildad ut tralala


puss så ses vi!


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback