Mobilblogg: Vad händer idag?

Hej och hå, då var det söndag igen! Är man på topp eller är man på topp? :D haha. Jag är faktiskt ganska pigg idag måste jag säga. Idag ska vi fira pappa, han fyller år imon men vi firar idag istället. Det ska bli roligt ! Just nu är jag ensam hemma, men när pappa och rebbis kommer hem från övningskörning blir det att äta lunch, sen sticker jag och syrran ut till farmor och farfar. Vi ska gulla med lillkusinen osv osv.
Igår var man på kinarestaurang och åt med familjen och några kompisar till oss. Jättemysigt!:) efter det kollade jag och syrran på film.
Vad händer för en idag?

Jaha, nu ska jag inte tjata mer... Ha det fint!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback