Level up!

Tjaafan!

Nu är det fredag, tjohoo! Jag är så glad man bara kan bli! Skorna beställda och på väg hem till moi, alla prov för ett tag framöver gjorda, PLUS att vi fick våra omdömen idag! Jag blev jättenöjd ^^

Ikväll ska jag lägga mig tidigt och verkligen sova ut, man måste ju för katten kunna sova här i världen... så ingen sen kväll för mig med andra ord :) Ska kolla på någon film och sen mysa ner mig i sängen ^^♥

Nästa vecka och veckan därpå ska vi PRAOa igen! :) Denna gången blir det på Kalasköket för min del. Ska bli kul att testa den branschen (hur stavar man till det? Jag lär mig aldrig...) också och inte bara sjukhusmiljö, haha.



Bild från nu ska vi se... förrförra lördagen om jag inte minns fel :) Asvarmt blev det! (vet inte varför jag lägger upp den bilden nu, men det bjuder vi på! xD)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback