Jag gömde mina drömmar precis där din axel blir till hals

Moshi moshi!

Idag är jag både pigg och trött på samma gång, typ. Dagen har gått extremt fort! Har typ hunnit med hur mycket som helst? Praoat, varit med Matilda, ute och gått och duschat och till och med kollat läxan, jag är fan värd nåt slags pris.

Idag kom det inte lika mycket folk och åt på restaurangen vilket bara är skönt för oss som praoar, haha. Då kan man sitta och läsa ELLE och fika istället ^^ Nej, men man sätter i och plockar ur diskmaskinen osv osv så det finns alltid saker att göra i köket. Jag trivs faktiskt väldigt bra på min praoplats, vilket ju är positivt. En del blir ju inte alls nöjda och jag skulle inte stå ut med att vara på ett ställe som man inte trivs på i två veckor, fy katten. :O



här är beviset! Har man inget att göra så ska man läsa ELLE och flumma! :D



Min süpersnügga mössa... man måste ha en sån mardröm på sig när man delar ut mat. Usch.



suddig bild på min finfina bricka, jao




Idag var jag en stund med Matilda med ju innan hon skulle träna. Haha det behövdes nog, för först åt hon muffins (okej, jag hjälpte till), sen Mentos (jaja, jag hjälpte till) och till slut kebab (JA, jag...) , haha ^^ gött kött en tisdag. :D

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback