How did we get here, when I used to know you so well

God förmiddag!

Sorry för dålig uppdatering, men har inte haft tillgång till internet under gårdagen.

Är hos farmor och farfar just nu, väntar på att syrran ska dyka upp också. Sitter här med träningsvärk, haha. Var trött som in i bänken igår, men masade mig ändå upp till boxningen och tränade för typ första gången sen i somras, höhö. Är så stolt över mig själv. Ibland behöver man göra annan sorts träning än att bara springa och göra situps.

Mina planer inför idag är att mest slappna av nu när det är lov och vare sig skola eller PRAO är ett måste. Ska bli skönt! :) Fota lite i skärgården med syrran (eller vänta, kan bli svårt nu när alla båtarna är upptagna, roddbåten var sist med att åka upp igår, så får kanske fota på torra land...) och äta jordgubbskräm (ett litet sommarminne). Ikväll blir det att packa inför Kristianstad. Ska bli mysigt att hälsa på faster och lillkusin♥

Minns inte om jag sagt något om min numera avslutade PRAO, men den är i alla fall över nu. Det är både jäkligt skönt men också lite tråkigt, för jag har aldrig skrattat så oavbrutet som jag gjorde där om dagarna. Att laga mat och diska för jämnan är inte så tokigt trots allt!
Fick högsta betyg av handledaren och dessutom 250 spänn, så jag är mer än nöjd! (Okej, det känns som att jag sagt detta förut men i alla fall.)

Puss på er och ha en skön måndag! Kommer kanske inte att kunna uppdatera mer under dagen om mitt internet på telefonen inte fungerar... Men i alla fall.



bild lånad från google


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback