Pancakes!

Halleu ♥ Sitter med datorn i knät här på golvet, börjar bli en vana nu, haha. I like the floor :)

Ska snart steka pannkakor, har gjort smeten och väntar på att den ska bli klar. Så länge gullar jag med lillkusinen (gud vad söt hon är) och syrran syr något tyg som vi ska sätta upp vid hennes säng. Det är med Nalle Puh på! :D Kan det bli bättre liksom? ♥

Åker hem vid fyra- tiden skulle jag tro, så det är ju några timmar kvar här i Kristianstad. Kommer inte vilja åka hem...
Men ska hit snart igen, kanske. Fasters man skulle se om han kunde fixa in mig på David Batras standup som är här om några veckor, riktigt nice! Så jag kommer snart igen ;D

Nu ska vi steka pannkakor, hooj!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback