Jag har synat oss genom ett stetoskop, när det kommer så nära är det bara sådär

Hej hej :)

Denna fredag har gått jäkligt fort. Gick i skolan från tio över åtta till fem i två, sen ner till stan, mötte upp mormor. Hon skulle köpa ny mössa och tillslut hittade vi en jättefin, grå supersöt mössa till henne. Sen skulle hon hämta någon medicin på Apoteket, men de hade inte fått in receptet, så mormor köpte handkräm till mig istället...



En sån!

Har gått en lång runda med mormor, moster och kusiner, fikat och nu sitter jag hemma i min brutala ensamhet, forever alone antar jag... :( MEN Lena har köpt en fet jävla polkagrisstång med smak av tuttifrutti (min favvo♥) så allt är inte illa :D MUMS

Ha en fin kväll♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback