I can be strong, but with you, it's not like that at all

Tja folket. Har ju universums tråkigaste blogg nu. Men med allt skolarbete jag har finns det knappt tid för något annat :( Men men! Ingen tid att klaga!

Min bror har kommit hem nu, från den tre månader långa GMU:n (grundmilitär utbildning) så vi har just firat att han är hemma igen. Gott var det! Nu blir det nog en film för mig och sen mys med familjen denna fina fredagkväll :D

Min helg kommer bestå av plugg och renovering av rummet, nice! Och lite vila om det hinns med. Men PLUGG! (Usch vad tråkigt allt låter...)

Har varit på Öppet Hus på ett gymnasium nu i veckan och det verkar som att jag ska gå NA med samhällsinriktning, det verkar passa mig bäst. Har bokat ett studiebesök som sker inom kort! Så nu börjar allvaret :O Snart nationella proven med, jao. Herregud, hur ska detta gå?

Nåväl, nu ska jag bara koppla av med familjen, ha det fint därute♥



bild i repris, wiihoo. tog den iallafall för det är typ så det ser ut nu med x)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback