yesterday, all my troubles seemed to far away

Moshmosh!

Skoldagen började underbart och höll på att sluta som ett rent helvete, det är väl allt jag kan säga. Alltså, vissa människor gör en så förbannad att man bara vill skrka!! >.< Men det kan man ju inte göra för det är inte normalt och är man inte normal nog i din jävla närhet så är man heller inte längre i din närhet. Kan du bara inte spänna av och leva lite? Typ acceptera att alla inte är som du hur mycket du än försöker ändra dem, men att de duger precis lika mycket som du ändå?

Varför skulle du vara bättre?

Varför skulle inte de vara lika bra som du?

Varför kan inte de lyckas med något om du kan det?

Varför missunnar du folk att vara lyckliga, bara för att lyfta dig själv ännu högre på tronen du själv satt dig på?

Jag fattar verkligen inte din poäng. Ditt spel, dina regler, hela din värld. Den kretsar inte på samma sätt som min. Jag vill bara att alla ska vara lyckliga och glada, att ingen ska vara deppad (som jag) och att ingen ska försöka sätta sig på någon annan (som du). Jag förstår inte varför jag skulle vara mer värd än någon annan på hela jorden...
  Man kan väl se ut hur fanken man vill, utan att sådana som du ska komma och kommentera dem? Förresten, du som har så mycket att säga om allt och alla, varför tar du inte tillfället i akt och säger vad du vill rakt upp i ansiktet på dem? Vågar du inte det? F E G I S. ;p

För min del får man säga vad fan man vill om mig, det är okej, så länge man bara säger sånt som man skulle våga säga rakt upp i fejset på mig. Vet man att "men jooo, jag vågar visst säga ditt och datt till henne, se henne i ögonen och säga det", jamen då får du snacka så mycket skit du vill! :D kör på för fan, din fule jävel uatn liv som inte har något bättre för sig än att snacka skit om andra, varsågod, the scen is all yours.
  Men om man vet att "detta kommer jag aldrig våga säga till henne så jag säger det till min kompis istället, haha, ser du vad hon har på sig, helt sjukt! Och veet du vad jaaaaag har hört? JOOOOO men det är ju saaant!", då bör man hålla käft. Då är man inget annat än JÄVLIGT ILLA UTE.

Mer har jag inte att säga. Pusshejs, alla sötnosar!


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback