till farmor och farfar nu då :)

Moshi moshi! ^^

Efter en varm och underbar dag ska jag nu ut till famå och fafa med papi. Han vill åka båt, jag vet inte om han menar att han vill segla eller bara tuffa runt lite.. jag ska nog stanna i land med famå ikväll. Vi kan sola och mysa, dricka saft och prata om allt och inget så som man gör med famå ^^ Jag var ju ute med pappa och fafa i söndags, så nu kan jag göra famå sällskap tycker jag :p

by the way, måste säga att det är såååååå sköööööönt att vi inte har några läxor och prov mer nu! Jag är så himla glad och lättad över att det helvetet är över för detta läsår! ^^

Nu drar vi snart, så puss och tjo hejdå!


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback