tasty thirsday

Halleu!
Idag har det varit en minst sagt skön dag. Steg upp vid fem, jag försov mig lite... åt frukost, klädde på mig, borstade tänder, sminkade mig och bäddade sängen. Tog cykeln till stationen, I S K A L L T !!! Häromdagen var det minusgrader, och då glömde jag mössa... Jupp, vi som älskar (?) morgonstund och som dessutom är frusna av oss, har mössa, halsduk och vantar. Men fryser ändå ihjäl... xD
  Bussen var i tid idag!! Yay! Visst, den har bara varit några minuter sen annars men ändå, man blir irriterad. Och igår (jag tror det var igår, håller inte koll på dagarna alls numera...) var tåget hem försenat dessutom! Men idag var bussen i tid och jag kom in i värmen :D

På jobbet (prao:n) var det ganska lugnt. Jag kom vid sju, vi hade moronrapport och började servera frukost. Jag småplockade run lite och vips var klockan 8.45 och då vart det dags för magnetröntgen! Jag skulle ju röntga mitt vänsterknä. Jag har magnetröntgas en gång förut, men då för mitt högra knä. Det slutade med operation... jag vill inte ha en repris på det tack! xO

Famå följde med mig till magnetröntgen, sen fikade vi och famå köpte handkräm till sig och handkräm och fotkräm till mig på sjukhusets apotek :D Så nu är händer och fötter supermjuka! ^^
  Sen kom jag tbx till avdelningen. Då gjorde jag lite småjobb här och var, tiden rullade på. Som sagt var det riktigt lugnt idag. Jag tog även hand om pappersförpackningar till mediciner som stod tomma. Jag lastade dem på vagnar och tog hissen ner till källsorteringen. Så blev även det gjort! :)

Sen vart det lunch, idag var det inbakad lax, potatis, kall romsås, ärtor och sånt krafs.. Så HIMLA gott var det! Jag rullade tillbaka till avdelningen...

Fortsatte dagen med lite småplock och sopsortering, sen blev jag sittandes med tidningen, haha. Vid halv två sa de att eftersom det var så lugnt kunde jag åka hem. De vet ju att jag pendlar och har tåg att passa... så jag tackade ödmjukast och gick. Att få sluta en och en halv timme tidigare är inte helt fy skam! :D

Så nu sitter jag hemma, tar det lugnt och taggar städning... det ska ju göras det med.

Snackde med papi pappa pappsen om The Ark- konsert. Han sa att det inte var omöjligt :D

Meeen, nu ska jag checka vidare! Ha det gött!


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback