sweet saturday

Lördag idag då. Veckan har gått gaalet fort!
  Hela veckan från sju till typ två tillbringade jag på sjukhuset och jobbade. (eller om man nu ska vara gnällig och korrekt; PRAO:ade.) Jag måste säga att min tid där har varit sjukt kul och lärorik! Nu vet jag lite om vad det innebär att jobba inom vården, och NEJ, jag är inte avskräckt... ;) Jag har haft en jättekul PRAOperiod. Tack så mycket för allt!

Jag är glad ändå att jag slipper det nu. Jag ska inte gå upp halv fem på mycket länge, haha. Skönt att få sova ut. Sov till tio över nio idag, ca fyra och en halv timme mer. Det gör mycket. Jag är inte alls lika trött som innan. :)

Idag blir det nog att ringa kusinerna. Har inte fått tag i nån annan.. men imon ska jag och tvillingarna nog vara. Visa varandra de nya klänningarna som vi ska ha till konfa och skolavslutning, hihi. :p Kul!

Sen på eftermiddagen ska vi väl ut till T- boda, men jag kanske inte kan hänga med då, om jag nu ringer Majagumman... Men aja, det kommer fler dagar. Sommaren har ju inte ens börjat än! (nu längtar jag som fasen till midsommar... :D)

Ha det gött :D


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback