Så himla stek!

AAHH.. de senaste två och en halv timmarna har jag legat på en filt i trädgården och bara AAAAAAAAAAAAAAHH ^^ så himla gött! Man lever ju ett rätt okej liv ändå, hehe. ;) fick faktiskt lite färg :) Mest på benen, som vanligt, hoho.
  Jag har ju en sådan förbankad otur med brännan, för antingen är jag vit, annars är jag röd och i bästa fall knallbrun... förra sommaren var jag seriöst som en pepparkaka, jag överdriver inte, men en cirka en vecka innan skolan började försvann plötsligt min bränna mer och mer för varje dag... skumt x) så där i augusti var jag som ett spöke i princip ^^ hoppas inte att det blir så i år igen, man vill ju bevisa att även jag kan vara brun, hohohihi. 
 
Vi ska äta lammstek med grönsaksnånting till middag :O Jag tycker att lamm smakar gott, men jag vill inte äta det för jag bara tänker på alla ulliga gulliga minilamm som tultar omkring... it's så fluffy I'm gonna die!! :O Men jag måste tydligen det :/ äta alltså. Så aa, nu ska jag tvinga i mig ngt som jag älskar men inte vill äta x)
  Nu kom fredde hem :D ska upp och reta min kääääre brür, men ska kaanske ta på mig mer än bikini först annars lär han väl tro att jag slutligen blivit galen ^^

Hur har er dag varit? <3 Jag har göttat mig i solen hela dagen, sweet. Ska nog kleta på lite after sun grejsimojs så att jag blir lite kall med. Brukar vara rätt noga med det (anteckna nu för fan!!).
  Hejsvej så syns vi, ta hand om er nu, pusshejs!



utsikt från my window right now :D


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback