rubrik? vadå rubrik?

tjoo för fan. Kollar in lite snabbt :) Nuu vill jag sola, men jag har ingen att sola med :( sister mine is hos a friend, så I kan not sola with her. Baaaaajs. 
  Hemkommen från orienteringstävlingen för typ en halvtimme sen kanske (och det första jag gör är att sätta mig vid datorn.. jag börjar bli tjock :O) Funderar på att ge mig ut i det fiinfina vädret och springa, men jag vill hellre sola x) sen måste man ju plugga med. Har engelska och franskaförhör imon x( plus svenskaprov på onsdag. Hur trött får man bli? Jaja.

Nee nu ska jag väl mova mitt arsle lite, blir väl att sola ändå. trots att man är själv ;p

ha det bra, kramen!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback