Pluggtime!

Sitter med matilda och pluggar svenska.. eller ja, hon pluggar och jag sitter vid datorn x) Faast, jag har ju dock gjort färdigt vårt kemiarbete och sen ska vi förhöra varandra på svenskaan så det är inte helt idiotiskt ändå :D
  Idag har det varit stekardag, speciellt på gympan, låg i en halvtimma typ och stekte på höjdhoppsmattan innan toniiii kom och startade lektionen :D göött!
  Men fyy faan va hungrig jag var hela dagen! :O (ja det är bra, fortsätt anteckna)

Och nu lagas det mat på övervåningen hör jag :DD så snart ska jag äta med :D ne nu ska jag sluta sprida skit på internet och continue (stavning, någon?) with my studies. Pusshejs!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback