men om jag lovar att jag älskar dig då?

Som om skulle ljuga om jag sa att du är det vackraste jag sett och att dina ögon är blåare än himlen och att ditt skratt kan få mig att skaka och att din röst är så himla perfekt och att bara ditt sätt att vara, röra dig, prata och skratta får mig att inse vad kärlek är.

Du är så vacker och jag är ingen alls, men jag kan lova dig på mitt liv att jag älskar dig och att jag aldrig lämnar dig. Jag är fjorton år, hela mitt liv ligger framför mig men jag vet att jag K O M M E R   A L D R I G    träffa någon mer som du.

Åh älskling när ska du inse att du är solen, jag är jorden, jag kretsar runt dig 365 dagar om året, 24 timmar om dygnet och kommer göra det tills universum spricker som mitt hjärta och rasar samman till noll och inget?


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback