KLADDKAKA!!!

aa nu sitter man hos ylva och har bakat kladdkakor!! :D de luktar skiitgott. Gimme some kladdkaka, bitch! ;)

det var ju meningen att jag skulle ha hjälpt till att masta båten med idag men det blir ju inte så nu när jag är hos ylva.. men aah, det är ju buskul ändå fan! jag ska ju ändå segla hem båten imon. så mig gör det inget.
sen imon så skulle jag ju hjälpa till på den jävla orienteringstävlingen.. ångrar som fan att jag tackade ja men aa, man får ju skylla sig själv ibland.





NOOOOOOOO! Ylva ropade just att hon hade failat ena kladdkakan.. och JA, det hade hon x) så gott folk, här ser ni resultatet... -.-' ;D



rest in peace, kära kladdkaka... IN MY MOUTH; MOHAHAHHAHAHHAHHAHAHHHAHHHAHA!!!! ;D yes, det blir din sista hållplats ;) hoppas att du gillade att bli mosad av ylva och uppäten av mig, hoho.

aja, hejdå söötnosar, så hörs vi senare ;)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback