I'm so fucking happy I could cry!

Åh vilken fin dag vi har haft i skithålan!! :D Va på brunnsbadet på idrotten, så himla mysigt och roligt! Solade (inte så seriöst men lite iaf) och badade (faktiskt första gången iår, shiiiit :O) och hade det gööött.
  Sen fick man ju tillbaka matteprovet, jag hade VG!! :O omg, jag trodde väl aldrig det! Sånt blir man så himla glad av! :)
  På franskan hade vi snabbt läxförhör (som gick fint) och sen fikade vi i solen resten av lektionen.. och jag misstolkade som vanligt minsta lilla grej någon sa, så jag satt typ och dog av skratt hela tiden... -.-' jajaja, så går det när man är mig ;D

Efter skolan var jag och syster moi i brunnsparken och fotade lite, stekte och flamsade, lyssnade på musik och var allmänt sommarglada. Tackar för den glada stunden sötnoos!!

Nu ska jag hoppa in i duschennn lite snabbt och sen dejta kudden (som amanda sa en gång..). Puss hejsvejs!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback