if this isn't love, this is the closest I've ever been

Moshi moshi!

tagga fredag återigen då gummor o gubbar!! Skulle gett miig ut och sprungit men det blåser så in i helvete att jag nog skiter i det.. :p har ju ändå ingen att träna med. Istället ska jag väl tjocka ner mig, ska köpa en fet godispåse och bara vräka i mig för det F Å R man göra om man är mig, hihi. Sådeså.
  Två fullkomligt underbara dagar har gått, igår var min bästa dag på mycket länge, jag njöt av varje mysigt ögonblick blablabla. Fiiiint ;)
  Och idag då.. fick tillbaka svenskaprovet, MVG, YAY!! :D Och sen vart det fysik, då gick vi igenom nåt gammalt prov vi gjort. Det var helt okej det med. Efter fysiken, ja vafan var det då...? Jo, lunch ju :D Pyttipanna, så JÄKLA GÖTT :D Älskar pyttis :) Efter pyttis var det franska, vår sista "riktiga" lektion där typ. För på måndag är det bara ett läxförhör, sen ska vi fiika hela lektionen :D Jag ska baka muffins :p gott. hoppas att det går bättre än vad kladdkakan gjorde, haha. Sist men inte minst, hade vi matteprov... jag bara SKA ha VG i matte!!!!! Jag tror att jag i alla fall får G på detta provet, jag försökte att inte pressa mig själv så hårt som jag brukar utan försökte ta det luugnt fan. Och då gick det faktiskt lättare :p (Wow lovisa, det kommer du på NU??)

Aja, nu ska jag chilla järnet och sen kanske ut och gå så att man får röra på fläsket lite iaf (okej nu har jag inget fläsk men jaja..) :D treevlig fredag vi hörs nog ikv ;) puss hej svej!

Kommentarer
Postat av: määndiis

HAHAHAHA ! men loooooooooooooooviiiiissa ! :( det ee du de ! man ee van vid att se dig blek ;) thihi <3

2011-05-27 @ 23:48:09
URL: http://amandathaking.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback