I walk a lonley road, the only one that I have ever known

Sitter med gitarren (<3) och försöker spela Bouleward of broken dreams. Det går sisodär. Behöver nog stämma mitt lilla instrument, hehe. :p
  Taggar inför gympan imon, men vet dock inte vad vi ska göra ännu... jag gissar på friidrott eller något sånt. 
  Jag ringde aldrig tvillingarna, de har nog ändå better stuff to do än att slappa med mig en söndagskväll.. x)

nu ska jag upp och kolla TV tror jag, det går mest åt helsike med spelandet i alla fall ;) pusshejs!



Riktigt dålig bild av min gitarr, men den får duga xP en svart Fender är det, stålsträngad. Föredrar stålsträngade gitarrer :) (alla antecknar nu va?) Men det lilla <3 är ett rosa tyghjärta som jag satt dit själv för att den inte skulle se allt för cutdeprimerad ut ;p

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback