He's got eyes of the bluest skies, as if they thought of rain

Sitter här med gitarren och en fem centimeters hög av papper med låtar och ackord... ^^ jag är i himmelriket så länge jag har min gitarr med mig, jag är som allra lyckligast med den i handen :) myys. Pappa och jag satt här innan och försökte hitta rätt toner till Paint it black samtidigt som han förhörde mig på svenskan.. hur trevligt som helst ;) pappa bara skiner när han får spela gitarr och lyser som en sol när han spelar bas, haha. Och jag myser av att se honom lycklig ^^ så här har jag det bra ;)

Egentligen har jag inget mer att säga nu. Taggar inför provet :D Nu ska jag upp och dricka en välförtjänt kopp te efter att ha både pluggat, spelat och tränat. Tränade med twinsen, vi sprang (min passion<3), powerwalkade (skitskönt), cyklade (asmysigt) och tränade mage, ben och spänst och allt möjligt. Allt utomhus of caurse :D

Nu drar jag, pusshejs!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback