helt okej onsdag

Halloj!
  Onsdag idag då, h e l v e t e vad tiden går fort. Var det inte onsdag nyss? Typ igår? :O

Idag har jag varit på friluftsdag, wow. Skitaskoj. Jo men det var faktiskt helt okej. Missade kebaben i skolan och fick grilla hamburgare istället men aaja, det var lugna puckar det med ju. 
  Slutade vid 2, åkte till stallet vid halv fem. Gosade livet ur stackars Fonzie, han måste tyckt att jag var grymt jobbig, haha. Men jag var på goshumör och han råkade se så mjuk och gosig ut! ^^
  Roligt ridpass, red på Ellen idag igen. Mycket skänkelvikning (en övning till häst för er som kommer från yttre delen av universum, hihi) och övergångar (då man övergår från en gånggart till en annan, tex från skritt till galopp eller liknande). Askul! Känner att jag kommer få träningsvärk snart, hoho. :)

Jaa, vad ska man mer säga? Jag ska kanske till Ylva på lördag och fira hennes födelsedag i efterskott. Hon fyller faktiskt år IDAG :D Grattis grattis sötnöt!! ;) <3

Och sen på söndag så ska jag hjälpa till på klubbens orienteringstävling. Jag ska springa med småbarn :D Skitkul :D Sen om jag hinner så ska jag, fafa och papi pappa pappsen premiärsegla lite, hoho. Ska bli fett nice ;)

Såå, nu ska jag väl fortsätta med mitt (vad jag nu gör??)

Ha det gött!!



haha btw, detta är lyktan som jag köpte i present a long time ago och som jag skulle lägga upp en bild på.. tyvärr så svek mitt lilla fina pålitliga (host harkel) minne mig, så den kommer nu istället.. jaja :p

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback