hellooo, fina lilla lördag

Sovit gott? Det har jaag :) Somnade typ som en stock (eller kanske en pinne?) efter två Beckfilmer, hihi. Hyrde Det tysta skriket och I Guds namn. Duddigt bra! Så jag låg nere på mitt rum och var osocial hela kvällen, mohaha. Men idaaag ska jag till Ylva!! :D yay! Vi ska baka kladdkaka och jag måste hitta nån kul present i raketfart... jag köper nog godis till henne ;) jag fick ju süpermümziga skumtomtar av henne så hon ska få nåt att smaska på hon också :D

Nu ska jag upp och käka frulle med Rebbis, om jag kan få upp henne ur sängen, det vill säga... hon är ju ett litet morgonmonster ^^ men ett sött sådant. Så håll i hatten lilla knatten, nu ska hon upp! ;D

Ha det gött kött nuu, så höres vi kanske ikväll, om inte annat imorgon.. om nu inte jorden säger POFF och försvinner ur evigheten om typ... snart två och en halv timme? :O

kraam!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback