Hans ögon var fyllda med något jag inte förstår mig på men ändå känner igen

Sicken underbar dag man har haft :DVar i kalleskrona med twinsen från typ 10 till 4. Myyys. Sen stack man hem och bytte om till träningskläder och gav sig ut och powerwalkade med twinsen med ;o Powerwalking is perfect när du inte pallar springa eller liknande men ändå vill ut och mova arslet :p Grreat.

Åt en mumsfilibabba- god biff med pommes, bearneise (lovisa goes kass on stavning)sås och sallad till middag med lena och broder o' mine. Sen slank jag ner till mig och tjockade mig vid datorn och det har jag gjort tyyp hela kvällen, hehe. Jag är ganska lat men vad fan orkar man göra annars en lördagskväll när brorsan och syrran flytt fältet, undrar jag? För min del; inte ett piss. x) Har ju franskaläxa tills måndag men what the fucking duck, den kan jag nöta in imorgon medans jag bakar muffins. Plus att jag ska springa en hääärlig runda då med.. mycket att stå i för att vara jag ;)

jaup, men nu ska jag nog vara lite social eller nåt. Papi pappa pappsen har ju kommit hem från kristiansstad där han har hjälpt släktingar med att sätta upp ett växthus... jaa, och vad gjorde din söta pappa idag? :p

Puss hejsvej!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback