friday I'm in love

hejsan hoppsan alla sötnosar där ute! ;)

Vilken TOPPENDAAAG man har haft, jag kan inte minnas en sån här fiinfin dag på myycket länge! :D Jag har seriöst njutit av varje minut och GUD vad lätt det är att andas idag.

Har ju då varit i skolan, kollade på Greven av Monte Cristo på svenskan, sedan SO prov, det skit sketabra, därefter lunch (lasagne :DD) och efter det vart det franska och slutligen matte. YAY vilken toppendag!! Var hos måmå och måfa och myyyste efter skolan. Måmå låg ute och solade när jag kom, värsta stekaRn men sen for hon upp och fixade mat åt miiig, sen åt vi glass i solen tills måfa kom hem. Då myste jag med måfa medan måmå fixade fika. Efter fikat gick måmå och jag en runda i typ 40 minuter. Jättemyysigt :DD sen åt de mat men inte jaag, för jag skulle hem och äta, så ansåg inte att det var nån mening med den saken.. x)

Nu sitter jag hemma mätt och belåten, jag väntar på att papi pappa pappsen och jag kanske ska bika (cykla) ner till stan och hyra movie. Känner för två Beckfilmer, mohahha. ;D
  Imon blire nog Ylva, sen ska jag väl hjälpa till att masta båten, för ska ju segla hem den med papi och fafa på söndag efter orienteringstävlingen.. :D sjukt taggad? JA! :D

Nej men tjabatjena hejdå, nu ska jag köra lite fredagsmyyyys :DD

ha det!! kraaamis


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback