fan i helvetes jävla skit :D

Som jag skrivit tyyp tusen gånger innan så skulle vi ju segla hem båten imorgon eftermiddag, fafa, papi pappa pappsen och jag. Och båten ska seglas hem - men utan mig! :( papi sa att det ska bli dåligt väder på eftermiddagen, då vi hade tänkt segla hem den, såå nu måste vi göra det på förmiddagen och då har ju inte jag tid.. jag ska ju hjälpa till på orienteringstävlingen :( Åhh, varför varför varför tackade jag ja? x) aja, det blir väl kul iaf :p ska jue träffa ylva o emelie :D tagga :D

Nu är sister mine lite otålig, hon vill ut och fota och jajaja blablabla bullbullbull vi S K A ut ;)

så pusshejs!

ps, laddar väl upp lite av dem sen då (fotona alltså :D)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback