as I run into your arms, I'm coming home for good

är hemma från Ylvapylva. Vi hade som vanligt gaalet kul!! ;) och imon syns vi med.. på orienteringstävlingen. Det är väl det enda som ska bli kul där.. varför i hela h e l v e t e     sa jag ja??! :s

Aaja, man får ju som säkert sagt skylla sig själv. Men jag hjälper klubben i alla fall, se det så!

Förresten, skulle inte jorden gått under, typ nyss? :o Den gjorde ju aldrig det... men jag ska inte ropa hej innan jag tagit mig över bäcken, jag väntar med att vara säker. Jorden kan gå under närsomhelst!! :O

Tills vidare ska jag grilla med familjen och bara ha det myys! ;) Trevlig lördagskväll!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback