alla gillar den Du verkar vara men jag älskar den Du verkligen är

Det bara gnistrar och sprakar och värker och bultar och bankar och svider när jag tänker på dig, du tar upp större delen av min tid och jag vet att jag inte borde glömma att äta eller sova bara på grund av dig men what the hell, jag gör det ändå. Du är fan värd allt i världen så några kilon och "hur många timmar har du sovit inatt?" mer eller mindre, vem fan bryr sig om det?
 
Så jävla mycket.
  Fattar inte att varför jag gör det här frivilligt, men jag kan lova dig (och mig själv) att det är värt det. Allt. Hela tiden. Ja, till och med nu. Från och med du kan inget gå fel.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback