yess!!

Idag är en vacker dag! Känner ni det? Det bara flyter på och allt är underbart :D Underbart väder med soooool :D Vem är inte glad av det?
  Hur mår ni idag? Jag mår toppen :) Var på stan innan idag och köpte present till min lilla gulliga Måmå (mormor för er som inte snackar blekingska:P), body cream med olivextrakt nånting. Hon gillar sånt :P Köpte den på Kicks :) Sen köpte min lilla papi ett värmespray till mig också. Tack! :)
  Igår var det också en bra dag. Efter skolan jollrade jag ner till stan och mötte gulle Famå och sötis Fafa :) Vi skulle nämligen fixa en ring till mig :) som jag ska få i konfa present då :P En guldsmed ska göra om Famås mammas gamla förlovningsring till en annan :) så tillslut blev det en sötvattenspärla och min månadssten som ska få pryda guldringen :D det blir jättefiint :D 
  Så papi o jag fixade present och sen fikade vi. Innan vi cyklade hem så skulle papi hämta ut flour på Apoteket och köpa tandtråd x) Gissa hur länge vi fick vänta?
  SVAR: typ 25 minuter. För det var givetvis tanter och gubbar som skulle hämta ut recept och det tog ju såå lång tid... hur kan det ta tio minuter att hämta ett paket med piller som man fått besked av en läkare att hämta? Varför kan de inte bara scanna av koden och hämta tabletterna, packa ner dem o säga "det blir 170 kronor" och tack så mycket 30 kronor tillbaka och trevlig helg och hälsa Gunnar?
  Nää, de måste snacka om vädret och nya gardiner och krämpor och syltrecept. What the fuck?
  Pappa blev liiite irriterad när det tog nära tio minuter att hämta en flaska flour och lägga det i en påse. Jag förstår honom.

Men men, vi kom iväg i alla fall ;) Man ska inte klaga... ^^ 
  Nu ska jag nog ut och fota lite, en liten stund i alla fall :)

Ha det! :D



Hihi, gissa vad detta är? :D Det är grafittimonstret Börje :D



<3



Ser inte pingvinen Kenneth lite nödig ut? :O

Bilderna är tagna av mig själv :P Copyright! :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback