Lördagstjaffs

Tjohoo! :D Vilket vackert väder vi har idag :D Våren är på väg, härligt! :D
  Dock är det kallt ute, så man ska allt klä på sig. Fyra grader nu, jag vet inte hur kallt det var innan, när jag skulle cykla ner till stan och köpa present till - häng med nu - min låtsasbrors mormor. Man kan säga att det är min låtsas mormor x) (Nej, mina föräldrar är inte skiljda, Mamma dog för snart åtta år sen. Men nu pratar vi inte mer om det :D) Jag har riktiga morföräldrar och låtsasmorföräldrar :P
  I alla fall skulle jag ner till stan och köpa present till henne. Hon fyllde år igår men vi firar henne idag. Jag köpte en klotformad smutsvit (knäppt ord) lykta som de kan ha både i lägenheten och i sommarstugan när den blir aktuell :P 99 kr Inspiration :). Kan ta ett kort på den sen :) Nu ligger den inslagen och jag är inte sugen på att riva upp pappret och slå in den igen x)

Istället kommer några bilder som jag tog idag i trädgården :)



Gult är fint! :D Nån mer än jag som längtar till påsken?



:)



Lykta :) eller är den en lykta? Vad är det egentligen? x)



Stelfrusen




Sen några som inte är tagna idag, de är tagna hos en kompis för några dagar sen :)



Detta är i alla fall en lykta, det är jag hundra på



<3


Detta var väl allt för idag :) Kanske att jag lägger upp bilden på lyktan idag annars gör jag det imon. Hoppas att alla får en fortsatt fin helg :D
Kramen!!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback