stora som små - godnatt ändå

Mår inte sådär jättebra, deppig. Men bloggar för kvällen ändå. (Hmm, när jag skrev det lät det precis som att jag jobbar som bloggare... suck. det gör jag INTE. Vi kan säga att jag skriver ett kort inlägg för kvällen. Det lät bättre.)
  Idag var jag hos ortopeden med mitt knä. Kenneth hette han, han var jättebra och snäll. Lagom försiktig. Gärna vill de ju annars vrida knäet till den sista punkt man står ut med, men mr K var inte sån. Tack.
  Han sa att det kan vara nåt med minisken. FAN! Så jag fick en remiss till magnetröntgen, antagligen senare i vår. Toppen. Om det är en miniskskada, och om det även är överrörligt korsband (som han även anmärkte), får jag en kul start på sommarlovet iallafall, den saken är säker.... JIPPIE? :D -.-'
  Sen sa han att det även kan röra sig om en operation längre fram. Ehh, jag började nästan lipa? Jag avskyr operationer. Sist spydde jag det första jag gjorde när jag vaknade upp och jag har spyfobi. UHHH.
  Menmen, nu får de här idiotiska knäna (har ju opererat det högra med, för minisken och korsbandet, erkänn lite kul?) kanske en chans att komma på den rätta kölen. Hoppas hoppas hoppas!! Jag vill slippa dessa jäkla knäproblem, slippa få backa ut ur grejer och säga "Nää, mitt knä..." så många gånger att folk till slut inte tror på att jag ens har ont, det är inte så jäkla kul faktiskt. Jag ska försöka börja stärka muskulaturen kring knäna, för jag och några med mig anser att jag har klena knän och svag muskulatur. Så hade tänkt göra några knäövningar från förr i tiden (från perioden då mitt högra knä krabbade :P). Stretcha (hmm. Hur stavas det? Jag är svenskafantast men har ingen aning...?) efter att jag stängt av datorn. Vilket blir om två minuter max :P.

Jaha, annars då? Hoppas alla har det süperbra, jag har det själv ganska okej, men jag är som sagt på DEPPhumör. Bra då att Green Day gör så jävla go musik som man kan götta sig i. Tack gossar o' mine! :D

Och till tonerna av Whatsername (en låt. Och wow, vad var det för utläggning? :O spooki....) saktar Lovisa av till skritt och ger hästen långa tyglar. (ja, det blev en fånig utläggning men det bjuder jag på denna fina torsdagskväll ^^)
KRAMEN!! <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback