Solen skiner o glada miner :D

Se en sån vacker dag vi fick i södra Sverige då :D Man blir ju alldeles J I P P I E!! :D Solen har gassat hela dagen, knappt ett moln på himlen och tempen har väl varit runt 8 plus skulle jag väl tro. Här snackar vi små glädjeämnen :D
  Hur har er dag varit?
  Min började underbart :) Vaknade upp hemma hos måmå, har sovit över där för det blev lite sent igår, vi orkade inte cykla hem, syrran o jag... :P Så vi stannade och låg och pratade i nån halvtimma :)
  Så då när jag vaknade upp av att solen sken igenom persiennen (wonderful moment nr 1), väckte jag syrran o så kollade vi på en übergullig barnfilm ^^ det gör vi jämt när vi får tillfälle :P sen kollade vi på en film till, spelade lite gitarr (mest jag) och åt glass (bara jag ^^) (wonderful moment nr 2).

Efter kanske två timmar cyklade vi i vårsolen (wonderful moment nr 3) till måmå och måfas "ställe", de hade stuckit dit innan men vi hade degat oss kvar i deras hus, det var ju så mysigt... ^^ Väl där hjälpte syrran dem att typ rensa undan löv från bäcken (vilket man måste göra ibland annars blir det stopp) men jag satt i en stol med ansiktet mot solen och njöööööt ^^ (wonderful moment nr 4).
  Vi lunchade pizza och jag fortsatte njuuuuta, sen fikade vi och sen cyklade vi hem. Nu sitter jag vid datorn men kollar ut på das underbara väder emellanåt, detta kallar jag en perfekt dag :D

Tack syrran, måmå och måfa (mormor och morfar på korrekt svenska men hallåååå, min dialekt tillåter detta uttal ;P) för en underbar dag, och måmå och måfa, vi ses kanske på fredag :D



Murgröna



Vår på väg kanske?? :D



Gissa vad? :)

Det är egentagna bilder, tack så mycket :P copyright in my heart!

Ha en fortsatt underbar dag!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback