2011- 03-17

Tjo tjena!!

Hur har er dag varit?

Min dag har varit toppen, förutom att jag inte verkar få praoa på sjukhuset som jag ville. Fuck.
  istället är jag erbjuden en plats på folktanvården. My ass att jag ska!! :O jag har för fan snackat med syon sen i början om åttan om det här och hela tiden ska det tydligen inte alls vara några som helst problem men nu... nu ska det börja problema till sig :(
  Jaja. Jag ska segra. Det finns en chans att jag kommer in ändå. ;D

Idag hade jag fysikprov, vilket jag tror gick bra. Har alltid haft MVG eller maxpoäng på mina fysikprov så jag har dock lite press på mig.... -.-' men det gick nog bra :) man ska se det positivt :D

Det ska jag göra nu, jag ska drömma sött :) gör detsamma !! :)

(ps! glöm inte att besöka min andra blogg; vardagsdramatik.blogg.se :) tillsammans med min kompis Ylva skriver jag om vardagsdramatik :D hihi.)

kramen!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback