2011- 03- 12

Halloj!
  Idag ska jag göra följande:

Slappa

Gå i kyrkan (jag ska på nån obligatorisk konfirmationsmässa...)

Hem

Pussa pappa! :)

Kolla melodifestivalen :) Vilka vinner?? (Eller vem, såklart) Själv hoppas jag på Swingfy eller Sanna Nielsen. Swingflys låt är bättre, men Sanna förtjänar att vinna, hon har alltid kommit bra till de (många) gånger hon varit med, men aldrig vunnit.
  Upp till bevis ikväll alltså! :)

Men just nu sitter jag på min säng, med datorn och lyssnar på The Beatles. Så himla bra är de, trots att det såklart är länge sen de var i toppform så att säga...
  Folk jag känner brukar inte gilla The Beatles, de tycker att de är dåliga. Och det är såklart en smaksak, jag tvingar ingen att lyssna på dem... :P Men jag fattar inte hur man inte kan se charmen i äldre musik? För The Beatles är trots allt några av de viktigaste musikerna i vår historia. Ingen kommer nog att bli större än dem, det är i så fall ett under.
  Vad gillar med dem är att det är sån skön musik som passar till allt man gör. Oavsett om jag vill vila eller göra nåt aktivt är The Beatles perfekt att lyssna på :) Och bra att åka bil till. Och superlätt att sjunga med till, vilket lilla jag gärna gör... :D



Jahapp, nu ska jag ta ett nytt tuggummi och gå på toa :p

Kram!!


Förlåt för lyset i mitten, det blir så när man har blixt... -.-' Men detta är vad jag lyssnar på :D



Min lampa x) tyckte bara att mönstret va fint :P

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback