2011- 03- 09

Skulle åk till stallet men blev illamående och fick ont i magen istället. Finfint.
  Så nu ligger man här och mår illa. Blev sugen på att ge mig ut och springa. Gör nog det på lördag. Om jag mår bättre då.

Dagen har varit lugn. Inte mycket nämnvärt har hänt, var på DISA (Din Inre Stryrka Aktiveras) med tjejerna igen. Vi fick återigen lära oss vända negativa tankar till positiva. Jahapp?

Imorgon: plugga till SO- prov som äger rum på fredag, samt kanske röra på mig, om jag inte mår illa. Snälla Gud, låt mig inte missa skolan imorgon, jag har ju klädsim och det är viktigt för betygen...

Nu orkar jag inte mer.


Vet inte varför jag la upp den här, men tyckte bara blomman var fin x)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback