vi är en del av spelet, deras spel som vi så hederligt svor att aldrig spela, men vi gör det ändå. varför vet vi inte







Moshi moshi.

Har ätit middag hos famå och fafa med papi pappa pappsen och rebbis (syrran). Är riktigt less på vädret vi har idag, varför måste det regna när vi har som finast väder?

Idag har jag varit i kkna med mina kusiner och moster och hennes man. De skulle köpa kläder till rhodos (hur fan stavar man till.. ja hur man nu säger. Ni fattar nog.) :) Sen åkte vi hem till dem. Jag ska dit imorgon med.

Nu är det snart midsommar (tjoho!!) och sen är det dags för att åka skidor (tjohej!!)! :D För er som inte vet ska jag, pappa och lena (låtsasmamma) till Torsby och åka skidor. Ska bli nice :D Man åker i en tunnel liksom, det är typ tre minus därinne.. så back in winter alltså.

Jag har typ inget mer att säga ikväll, jag är grymt trött av nån anledning. Ska hem och mysa om några timmar, ser kanske en Beckfilm med syrran då om hon vill det (annars glor jag väl själv då.) Jag känner för att se Den japanska shungamålningen , den verkar bra. Synd som satan bara att de snackar mkt tyska i den och den är inte textad (ser ofta dem på datorn orkar inte hyra dvd haha.), men man får väl anstränga sig och försöka fatta lite ändå... tyska är ju ändå inte det svåraste språket i världen xD

Imorgon, vad händer då? För min del blir det till kussarna, sen träning med syrran (jag ska slita arslet av mig, folket) och sen Solsidan och c/o Segermyr eller hur fan man nu stavar det, det är asroligt iaf. :D


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback